Hub schools по-українськи. Що це і куди підуть виділені 200 млн грн?

3. Вжe в цьoму рoці 100 oпoрниx шкіл мaють oтримaти дoдaткoвe фінaнсувaння — прo цe зaявлялo і Мінoсвіти, і Мінфін. 1. Aлe ті oпoрні навчальні заклади, які отримають допомогу вже цього року — ще не вичерпний перелік опорних шкіл. Процес реорганізації освітньої мережі та процес переоснащення шкіл і покращення матеріально-технічної бази — це два окремі кроки у реформі, хоча вони й тісно пов»язані. Уряд виділив для них 200 млн грн у 2016 році (на ремонти і обладнання), а також запропонував районам закупити шкільні автобуси у співфінансуванні з державою 50/50. На початок 2015-2016 навчального року до школи підвозилося 234 тисячі дітей за цією програмою. Вочевидь, уряд визначився — підтримати учнів з сільської місцевості. Хоча Міністерство освіти і запропонувало деякі новації у своїй концепції опорної школи, наприклад можливість створювати філії з навколишніх малих шкіл та ідею єдиного навчального простору для вчителів опорної школи та її філій, все ж опорна школа — це дуже проста і знайома річ. Опорна школа — цілком звичне явище для сільських регіонів України, як і загалом підвезення дітей, завдяки програмі «Шкільний автобус», яка діє з 2003 року. Які перспективи впровадження цього механізму? Вирішувати проблему застарілого обладнання і протікаючих дахів у школах, безумовно, потрібно. Опорні школи — це навчальні заклади, куди привозять на навчання дітей з навколишніх населених пунктів, де школи немає або є тільки початкова/основна. Проте, так само безумовно зрозуміло, що за дуже грубими розрахунками, на мінімальний ремонт та заміну навчального обладнання потрібно удвічі більше інвестицій, ніж загалом витратили на середню освіту за цей навчальний рік. Міністерство освіти презентувало своє бачення цієї ідеї і почало її втілювати — в 2016 році обіцяють створити 100 опорних шкіл. Передбачалося, що опорні школи будуть створені у кожній області. На це виділено ще 600 млн.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.